Як зробити дистанційне навчання ефективним: корисні поради вчителям.
Як зробити дистанційне навчання ефективним
Прийом і перевірка письмових робіт
На початку карантину вчителів "загрузли" у безлічі повідомлень, письмових завдань, листів від батьків та учнів із численними запитаннями тощо. І це необхідно впорядкувати. Наприклад, якщо у вашій школі немає єдиної електронної системи чи корпоративної пошти, то створіть свою. Так буде простіше. І обов’язково відмовтеся від використання месенджерів, бо ви отримуватимете сповіщення цілодобово.
Скажіть учням про цю електронну адресу та приймайте всі завдання через пошту. До того ж, у системі Gmail можна надсилати листи одразу групам, а не кожній людині окремо. І нехай діти відповідають на це завдання, а не створюють окремий лист. Так, учитель зможе побачити всі твори і жоден не загубиться.
Дистанційне навчання у школі може бути ефективним / Фото Голос
Або якщо завдання потребує фідбеку від учителя, то запропонуйте учням робити це завдання в Google-документі й надавати вам доступ на редагування. Так зможете виділяти помилки й залишати до робіт коментарі.
Регулярність виставлення оцінок
Вчителям не потрібно виставляти бали всім за кожний урок. Краще пам’ятати про реальну картину: вмотивовані й відповідальні учні й так самостійно будуть опрацьовувати весь матеріал, а за потреби звертатимуться до вчителя по допомогу, натомість мотивовані лише оцінкою учні намагатимуться підняти бал за рахунок "наґуґлених" відповідей. Тому виставляйте оцінки через урок-два або навіть рідше, бо головне тут – результат.
Форми обов’язкових завданьЯк забезпечити результат та привчити учнів чесно виконувати завдання? Вчителька рекомендує максимально зменшити кількість тестів, бо вони слабко відображають знання матеріалу. І школярам краще аргументувати свою думку і говорити.
Дійсно ефективною є робота дітей на онлайн-уроках у режимі реального часу. Можна залучити до процесу максимальну кількість учнів. Ставте питання, викликайте кожного, пропонуйте написати короткі відповіді у чат тощо. Діти повинні активно працювати під час уроку.
Важливим завданням практики було провести семінар для викладачів закладу на тему "Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі". Це була захоплива зустіч під час якої кожен з присутніх отримав нові знання, мав можливість поділитися власним досвідом з оточуючими.
Приємне враження було від бажання педагогів пізнавати нові можливості для себе, а саме те, що урізноманітнює навчальний процес. Матеріали до семінару можна переглянути за посиланням. Використання інформаційних технологій відкривають доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, надають абсолютно нові можливості для творчості, дозволяють реалізовувати принципово нові форми і методи навчання.
Інформаційно-комп’ютерні технології здійснюють вплив на емоційну сферу молодшого школяра, сприяючи підвищенню пізнавальної активності, підвищенню інтересу до предмета та навчання взагалі, активізації навчальної діяльності учнів.
В роботі можна використита готові мультимедійні презентації , створювати власні мультимедійні навчальні програми та презентації, проекти, використовувати засоби мережі Інтернет у навчальній та позакласній роботі. Використовуючи програму Power Point, можна підготувати цікаві презентації, які застосовуються на уроках для вивчення нового матеріалу. Завдяки цій програмі складають презентації по найрізноманітнішим темам і предметам. В ході уроку використовуються різні види і форми роботи: тестування, самостійна робота, практична робота, робота в парах, групах, словникова робота, робота з підручником, диференційовані завдання. Діти будуть активно працювати на уроці.
Метою семінару було донести, що неоціненну допомогу в роботі робить мережа Інтернет. Всім відомо, що Інтернет - це глобальна інформаційна мережа, яка включає в себе електронну пошту, пошукові системи і допомагає здійснювати доступ до різних інформаційних ресурсів. Уроки з використанням ІКТ є одним з найбільш важливих результатів інноваційної роботи.
Комментарии
Отправить комментарий